dinsdag 4 januari 2011

Condoomplezier.....

Hoe een NVSH-condoom uit de 90'er jaren mij nog zoveel geilplezier kan verschaffen! (Klik op de foto voor een vergroting).
Op de verpakking van het condoom staat een houdbaarheidsdatum. De eerste twee cijfers (96) geven het jaartal aan en het derde cijfer (8) de maand. De laatste drie cijfers (109) zal een productiecode zijn. Dus reken maar uit!
Op de foto rechtsonder zie je het resultaat van zo'n dikke twee uur masturberen zonder klaar te komen. Wat je ziet is mijn schuimend zaadhoudend voorvocht!

Op het filmpje hieronder zie je het eindresultaat van de laatste 74 seconden........!

2 opmerkingen:

  1. In hoog tempo leer ik op dit blog over de mogelijkheden die ik nooit gekend heb of zal kennen voelen. Schitterend al die wetenschappelijkheden over ons eigen pikkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Max, er zijn vele geile wegen die naar Rome leiden. Gelukkig hebben we allemaal onze verschillende gevoelens. Hier op mijn blog gaat het in hoofdzaak over ZELFbevrediging. Het bevredigende plezier dat we ons lijf zelf kunnen verschaffen. En ieder doet dat op zijn eigen manier!

    BeantwoordenVerwijderen