maandag 18 januari 2010

Diepvrieszaaddoos vullen.....

In navolging van Rob op de Masturbatieclub probeer ik zoveel als mogelijk is mijn sperma af te tappen in deze metalen sigarettendoos voor 20 sigarettes. Dit probeer ik vol te houden tot de doos vol is. Mijn eerste opzet was om een week lang elke dag hierin te lozen. Maar dat leverde te weinig zaad op en mijn geilheid kelderde naar beneden. Ik heb minstens een paar dagen "trek" nodig of langer voor wat meer volume. Maar ik probeer de doos ( L 87 x B 75 x H 15 mm ) vol te krijgen. Ik schat dat dit moet lukken binnen 30 lozingen.....!

1 opmerking:

  1. Zeer mooie vid van je sperma melking !
    Geniet er van bij je volgende masturbatiesessie. Uit ondervinding weet ik dat een deel van het geoogste zaad tijdens volgende masturbaties wel zal gebruikt worden om je op te geilen door er aan te likken of om je pik er mee te bevochtigen, zodat het toch wat duurt eer het recipiënt vol is.
    Ik heb me trouwens ook afgemolken terwijl ik je vid herhaaldelijk bekeek.
    Dank je voor het plaatsen, en... nog van dat !

    BeantwoordenVerwijderen