woensdag 6 maart 2024

Voorgeil halen......

Als Masto zo zit te genieten, als omschreven in zijn vorige blog, is de kans groot dat er voorgeil vrijkomt. Masto noemt het geen voorvocht maar voorgeil omdat er soms ook sperma doorheen zit. Met name na lange geilsessies. Om het vochtproces een handje te helpen masseert en knijpt Masto voorzichtig tussen duim en wijsvingers in zijn bijballen, daar waar het zaad vanuit de testikels wordt opgeslagen. Uiteindelijk kan Masto, met een beetje geluk, het geilvocht in zijn pisbuis persen, zoal op de foto's te zien is......

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. En dat al vanaf mijn 10e jaar Dutchy. Dank voor jouw bemoedigende woorden die ik niet kan ontkennen! Het is heerlijk om iedere dag van mijn geilheid te genieten en denk velen met mij.

      Verwijderen
  2. Daar kan ik ook van genieten, van “het spelen” tot er voorvocht verschijnt. Soms is dat voorvocht al voldoende om een heerlijk gevoelt te geven. En wordt er niet doorgewerkt tot er klaargekomen wordt. Soms is dat voorvocht het welgekomen voorspel dat uitmondt in sperma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allen heel veel dank voor jullie bemoedigende reacties! Het stimuleert mijn geilheid en genot enorm en ben er erg blij mee.......!

    BeantwoordenVerwijderen