dinsdag 20 juni 2023

Masturbation oftewel zelfbevrediging......

"Bram heeft naaktfoto's van naturisten gevonden. Daar krijgt ie een behoorlijk harde lul van.
Kijk maar......."


Masto kan zich daar ook behoorlijk in vinden. Bloot kan aanzetten tot kriebels in je 'onder'buik. Vroeger moest je er op uit om bloot (vaak eenzijdig) te kunnen aanschouwen. Tegenwoordig krijg je het thuis aangeleverd en heb je de keuze naar eigen voorkeur.
Maar bij naturisme of nudisme gaat het niet in de eerste plaats om de seks in het algemeen.
Vroeger was er een strikt verschil tussen naturisme en nudisme. Naturisme hield in dat bloot echt je levensstijl was, dat je duurzaam en met veel aandacht voor de natuur leefde. Nudisme daarentegen stond voor mensen die bloot waren om het bloot zijn, voor het praktische gemak. Aldus Naaktrecreatie NFN.
Masto zoekt nu naar een manier of benaming waarbij het bloot zijn ook een aanvaardbare openlijke (zelf)bevrediging hoort. Nudisme 2.0 of zoiets. Een utopie? Waarschijnlijk wel.......

5 opmerkingen:

  1. Ik bezoek soms een naaktstrand, en kan dan een erectie niet tegengaan, bij het zien van "heerlijke mannen" . Soms even elkaar "helpen" op een stil
    plekje. Het mag eigenlijk niet maar jaaaa elkaar heelijk bevredigen zo geil...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop je daar eens tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nudisme 2.0 dat spreekt mij wel aan. Een naaktstrand geeft vrijheid en geilheid. Zoals Dutchy ook omschrijft , een erectie op een naaktstrand kan ik ook niet onderdrukken en waarom zou ik. Even een praatje maken met de buurman op het strand of in het water. Allebei lekker naakt, allebei een stijve pik, even lekker aftrekken. Vrijheid , blijheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het naaktstrand is nu door mijn leeftijd (83) niet meer haalbaar (te ver en te warm), maar tot een paar jaar geleden kwam ik er vaak. Heerlijk om naakt rond te lopen, wind en zon op mijn naakte lijf te voelen, me naakt te laten zien en naar andere mens en te kijken die zich ook graag naakt lieten zien. Behoorlijk opwindend, en een harde pik was dan ook niet te vermijden (wat ik ook helemaal niet wilde). Heerlijk om zo in opgewonden staat rond te lopen, goed zichtbaar, volledig onbeschermd...
    Als het stil genoeg was kon ik het niet laten om te masturberen. Dan liep ik langs de waterlijn of midden op het hete strand voluit te masturberen. Niet een beetje met mijn harde pik spelen, maar echt intensief rukken. Dat was altijd een geweldige beleving, zo helemaal onbeschermd dat doen wat je normaal alleen thuis deed; obsessief en intensief masturberen.
    De kunst was als er hier en daar nog iemand zat, lag of liep tijdig te kiezen: doorgaan en gezien worden, of ophouden. Dat ging niet altijd goed, maar als het een man alleen was was de kans groot dat hij ook naar zijn pik greep en zich begon af te trekken. Zo heb ik vaak samen gemasturbeerd, openlijk op het strand, of in de duinen, als de ander het te link vond.
    Heerlijke belevenissen om aan terug te denken! Nu masturbeer ik nog wel eens naakt in de tuin als het weer geschikt is en mijn vrouw lang genoeg weg is, Dat is helaas niet vaak genoeg het geval. Maar dat zullen veel andere mannen wel herkennen, neem ik aan.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooi oprecht en geil verhaal, Arno. Het is super als op het naaktstrand een man naar je toe loopt of langsloopt met een stevige erectie. Even een praatje maken over het weer of zo en ondertussen kijkt je naar zijn stijve pik, als hij naar mijn pik kijkt , voel ik een erectie opkomen. niks om voor te schamen, gewoon je stijve pik laten zien. even een complimentje maken dat zijn lul zo mooi strak geschoren is en dan lekker samen aftrekken. Johan.

    BeantwoordenVerwijderen