dinsdag 19 oktober 2021

Ruined artwork......

"Dag, De stalactieten van mijn zaadkunstwerk zijn spontaan afgebroken. En toen heb ik besloten het maar helemaal te ontmantelen. As ik dat spul nou fijn maal, wat ken ik er dan mee? De smaak is vrij subtiel. Bram."

Bram's ruined artwork van vele vele zaadlozingen. Hoeveel lozingen zouden hier gestapeld liggen. Het moeten er honderden zijn. Sperma bestaat ongeveer uit 95 procent vocht en dat is hier verdwenen. Wat blijft er dan aan vaste stoffen over. Wie het weten wil kan hier eens kijken: https://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma
Wat zou Bram uiteindelijk met zijn gedroogd zaad kunnen doen? Masto zou het zo niet weten, die is alleen bekend met vers ingevroren zaad voor een heerlijke zaadpannenkoek (zie mijn blog). Maar waarschijnlijk heeft Bram er zelf al een oplossing voor bedacht. We wachten af......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten