dinsdag 31 augustus 2021

Sperma-gaatje......

"Dag Masto. Hier nog een foto van mijn bruine stijve piemel. Hier kan je mijn sperma-gaatje goed zien. Ik heb mijn gaatje aan de onder kant van mijn eikel zitten. Zo zie je maar weer, geen eikel is het zelfde."

Deze mail en foto zijn van Klaas. Masto vindt het geil en leerzaam om ook afwijkende foto's van pretplekjes te krijgen. Geen mens is hetzelfde en dus ook op die plek niet.
Het roept bij Masto wel een vraag op: Hoe werkt een gaatje die aan de de onderkant zit bij het plassen? Masto plast altijd met een ver teruggeschoven voorhuid om 'sproeien en nadruppelen' te voorkomen. Maar hoe plast Klaas? Misschien krijgt Masto daar nog eens een antwoord op.......
Het antwoord heeft Klaas ons inmiddels gegeven, kijk hier: Plassen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten