dinsdag 4 september 2018

'Super edgen' de film......

Hierboven het heerlijke edgefilmpje van Pedro (zie mijn vorige blog). Uit eigen ervaring weet Masto hoe heerlijk dit kan zijn. Als je het filmpje helemaal bekijkt zie je drie momenten waar Pedro bijna klaar gaat komen. Die drie momenten zijn volgens Masto te zien rond de 0:36, 1:08 en 2:02 minuten. Één aanraking meer of geile gedachtegang en de zaadlozing is niet meer tegen te houden en gaat Pedro over 'the edge'!

Voor dit soort sessies moet men heel ontspannen zijn, er zin in hebben, niet gehaast of moe zijn en in een rustige omgeving verkeren. Deze masturbeertechniek vergt heel veel van je concentratie. Ook vrouwen kunnen zich zo, op een bijna zelfde manier, naar een bijna orgasme toewerken. Hoewel dit eigenlijk niet nodig is want vrouwen kunnen vaker vlak achter elkaar, eventueel na een kleine pauze, klaarkomen en behouden hun geilheid beter dan mannen die zich orgastisch totaal leeg hebben laten lopen. Als Masto klaar is gekomen dan is zijn geilheid ver te zoeken en is vaak niet binnen een dag terug (uitzonderingen daargelaten). Edge-sessies (meestal zonder klaar te komen) zijn daarom niet meer weg te denken uit Masto's masturbatieleven......

Edge lekker mee met Pedro en kijk hoe lang jij het vol kunt houden......!

2 opmerkingen:

  1. Pedro, bedankt voor dit schitterende filmpje!! Wat heb je een heerlijke lul! De manier waarop je er mee speelt maakt me geil....zo dichtbij zo'n mooie paal dat ik hem bijna kan aanraken....afzuigen! Heerlijke. Ik zie dat je ook met je ballen speelt...ze strak omvat en er aan trekt...dat vind ik zelf ook erg lekker! Ik had wel willen zien hoe je tenslotte je geile zaad naar buiten zou hebben gespoten....maar goed...dat hoort niet bij edgen...dat is buiten de regels. Dank nogmaals voor je prachtige pik! Erg geile groet, Dingeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Pedro voor je super geile filmpje! Je hebt een prachtige lul!!!!

    BeantwoordenVerwijderen