woensdag 15 juli 2015

Ring aanbrengen.....

Op deze collage zie je hoe Masto zijn baarmoederhalsring aanbrengt. De buitenkant van de ring meet in doorsnee 71 mm, de binnenkant 45 mm en de dikte van de ring is 13 mm. Op foto 1 zie je dat ik eerst één testikel er doortrek. Dan volgt testikel twee op foto 2. Op foto 3 duw ik de ring zover mogelijk naar boven om, op foto 4, 5, en 6, mijn zo slap mogelijke penis erdoor te wurmen. Op foto 7 zit mijn penis heerlijk als een vogeltje te broeden op zijn eitjes. Op foto 8 laat ik zien dat om mijn testikels nog een harpsluiting past voor meer spanning en om de ring te borgen voor afglijden.

4 opmerkingen:

  1. Herkenbaar tafereel. Dan een beetje spelen, de penis wordt wat harder, de bloedbanen verschijnen duidelijker...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat dezelfde ring die je ooit van je zuster hebt gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en het zit prima zo'n ring. Lekker 'warm' materiaal en het blijft goed zitten omdat de ring stroef, dik en stevig is. Zal er nog jaren geilplezier aan beleven! En ook een mooie herinnering. Alleen jammer dat die ring zo'n 60 euro moet kosten als men hem aan wil schaffen. Want het is wel een aanrader.....!

      Verwijderen
  3. Hallo Masto, ik heb een pracht set met drie ringen aaneen. Het lijkt me lekker en geil die strak aangesloten om de basis van mijn pik en scrotum, mijn pik en mijn ballen te voelen. Ik krijg het echter niet voor elkaar om die drie ringen aan te brengen. Weet jij of een andere lezer van je Blogg hoe en in welke volgorde ik dit zou moeten aanpakken?

    BeantwoordenVerwijderen