zaterdag 20 oktober 2012

Vacuüm experiment van John......

Onderstaande mail met foto's kreeg ik van John. Lees zijn verhaal en klik op de foto's voor een groter formaat:
 
Hallo Masto,
Vandaag een leuk experiment gedaan, ik had voorheen een vacuüm pomp, ik mis dat heerlijke gevoel nog steeds en ben vandaag een beetje gaan experimenteren. Na wat zoeken vond ik bij mijn gereedschap een plastic koker die lekker om mijn pik paste en jawel  toen ik hem inkneep ontstond er een zeer behoorlijk vacuüm.

Heel lekker maar met een klein nadeel de rand is redelijk scherp maar het gevoel was heerlijk, toen ik met die koker op mijn pik door het huis liep viel mijn oog op een plastic wijnkoeler en het schoot me te binnen dat ik ook ergens nog een klein handpompje moest hebben. Je weet wel, zo'n rubber balletje. Afijn, na flink wat vaseline op de rand van die koeler en mijn (gladde) buik gesmeerd te hebben, het slangetje tussen de rand en mijn buik gestopt en gaan pompen. Het slangetje lekte een beetje langs de rand maar een flinke klodder vaseline stopte de lekkage en ik kreeg tot mijn plezier een stevig vacuum! Helaas kon ik niet te lang doorpompen, maar morgen doe ik zeker weer een poging om een uur of twee te pompen. Nu had ik na een klein uurtje al een aardig resultaat.
Ik sluit wat foto's bij, misschien voor anderen ook een idee om eens te proberen met huis tuin en keuken spullen :-)
Groeten John.
 

1 opmerking:

  1. Ziet er supergeil uit, er zijn veel zaken in en om huis waar we pret van kunnen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen