dinsdag 28 november 2023

Zaadballen heffing......

"Beste Masto, Hierbij een paar foto's over m'n gewichtheffen. Daarop is te zien waar ik een gewicht aan ballen heb hangen. Ik moet zeggen dat het hangen van een gewicht van 5 kg aan m'n testikels een heikel gebeuren is maar ook zeer verslavend!!! Regelmatig hang ik het ijzerwerk om en ga staan af te wassen.... een klusje wat daardoor leuk wordt! Veel geilplezier! Dingeling."

Al vanaf 2011 is Dingeling een vaste volger van mijn blog. Maar dat niet alleen, hij is ook een vaste 'leverancier' van heerlijke geile en opwindende foto's van zijn pretfabriek! Zo ook deze weer. Waar je prachtig zijn geaderde balzak met zaadproducerende testikels op kunt zien.....!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk die strak gespannen ballen..... wachtend tot de BAAS gaat neuken ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad lekker geil. Tijdens het vergroten van de gewichten, heb ik al eens een emmer met 10 liter water ook aan zo'n ring gehangen om het stretchen te bevorderen. De huid en de zaadleiders zijn blijkbaar tocht sterker dan men zou denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ........ dan men zou denken...
    Maar ja als het mis gaat. Het belangrijkste in mijn leven zijn mijn geslachts- organen.... Immers ze bezorgen mij de fijnste momenten in mijn leven:

    Lekker geil zijn DAT VERVEELD NOOIT !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het koude metaal tegen de warme ballen. Hmmm !

    BeantwoordenVerwijderen