vrijdag 27 oktober 2023

Zaadlating met heerlijk orgasme......

Dit filmpje, dat Masto kreeg van Joost, deed hem denken aan de tijd toen hij nog werkte. Masto zat in die tijd op de top van zijn geile gevoelens en heeft zich in die jaren menigmaal moeten aftrekken op het werk. Het stuwende zaad zat Masto soms zodanig in de weg dat hij het moest aftappen. Een soort aderlating, maar dan van te veel aan zaad, dus noemde Masto het 'zaadlating'. Daarna kon hij gewoon weer zijn werk doen. Denk dat best veel mannen dit wel herkennen. Neem aan dat vrouwen op hun werk ook wel eens behoefte hebben om even te kunnen vingeren om wat onrust in het lijf te temperen......

5 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Tijdens m'n werk in diverse banen had ik ook heel vaak de behoefte om klaar te komen, wat ik dan ook deed. Overal...in de auto, in de trein, zelfs tijdens het bezoek aan een tentoonstelling. overal en zo vaak mogelijk! Groet! Dingeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn werk ging ik ff-naar-de- WC
    rug naar de dichte deur en broek omlaag...
    Denken aan de kut van mijn vrouwtje, pas kort getrouwd...... Ja en dan rustig "lange halen" maken en dan snelle tot mijn 24 jarige room wegspoot ! ..ook een keer ( overwerk) samen met een collega...

    MOOI WAS DIE TIJD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geil filmpje van een prachtige lul met prachtige zaadlating.

    BeantwoordenVerwijderen