woensdag 15 maart 2023

Toverstaf......

"Hoi, Ik kwam net op je weblog terecht. Na wat penissen te hebben bekeken zou ik graag mijn toverstaf willen insturen, zodat iedereen er van kan genieten. Zoals op de foto het is tijd voor een erectie. Als je van mijn erectie kan genieten dan wil ik dit weleens vast leggen. Groet Ronnie."

Masto vindt het heerlijk en supergeil om naar zichzelf bevredigende vrouwen en mannen te kijken om ondertussen ook zichzelf te bevredigen. Nèt op het randje van klaarkomen stoppen, zodat het heerlijke geile gevoel in zijn lijf en onderbuik blijft gloeien. Om zolang mogelijk - zonder klaar te komen - in die geile roes te blijven zitten, dat is het summum.....!
Masto kijkt nu al uit naar wat er uit die heerlijke opwindende toverstaf gehaald kan worden!

5 opmerkingen: