donderdag 27 oktober 2022

Intiem scheren - wel of niet......

"Ja scheren – intiem dan – wel of niet doen. Aan het naaktstrand zijn de meeste mannen extreem geschoren, en ik ook. Als experiment heb ik mijn schaamhaar nu twee maanden niet geschoren..... En resultaat: Is een niet zo mooie mix van grijs met her en der wat zwart. Groet Dutchy"

Masto vindt een mix van zwart en wit best wel geil. Super geil zelfs. Het straalt ervaring uit van een oudere man die op erotisch gebied al heel wat heeft meegemaakt. Ook geeft het best wel voor Masto 'aanzien'. Wat heeft deze piemel in al die jaren wel niet meegemaakt en erotisch genot aan z'n baasje gegeven (of aan iemand anders)! Als je zwaar behaard bent is het bijna ondoenlijk om het goed bij te houden. Dus kaal of behaard hangt voor Masto van de persoon af.
Masto's lichaamsbeharing is minimaal en in de schaamstreek is het dan ook gemakkelijk bij te houden. Dat scheelt een stuk. Kaal zijn in de schaamstreek bevordert in grote mate de geilheid bij Masto en hij kan zo intenser genieten van het aangename lustopwekkende geile gevoel dat die kaalheid teweeg brengt......!

1 opmerking:

  1. Ik zie in de sauna zo'n 50% van de oudere mannen die het schaamhaar hebben geschoren. Dat percentage is bij de jongere mannen lager. Ik denk dat oudere mannen liever niet met een grijze bos willen rondlopen.Ik scheer het daar ook al een lange tijd.

    BeantwoordenVerwijderen