zaterdag 30 april 2022

Opwinding......

"Hoi Masto, Misschien ken je me nog, Beer.... Ik heb een aantal jaar geleden veel foto's en video's met je gedeeld. In de loop der jaren mijn vriend kaal gehouden, later alleen balzak en lul kaal, en nu laat ik het weer lekker allemaal groeien. Het lijkt me weer geil om wat foto's van mij op je blog te zien, dus ik stuur je er een aantal in verschillende staten van opwinding. Ik zal je weer af en toe geile foto's en video's sturen. Groeten van Beer."

Wat fijn, heerlijk, geil of hoe je het ook noemen wilt! Masto vindt het tof om na tien jaar weer wat van Beer te mogen horen en zien! Beer's eerste mail kreeg Masto in september 2012! Beer's penis ziet er nog steeds supergeil uit met lekkere strakke zaadproducerende ballen......! Masto kan bijna niet wachten op Beer's volgende mail......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten