woensdag 15 december 2021

Bevredigend toompje......

Dat 'velletje' is een uitkomst voor Masto. Als je wat op leeftijd komt is soms een keiharde stijve niet voorhanden. Maar Masto wil toch heel graag aan zijn 'trekken' komen. De RVS-ring gaat dan halverwege. Het toompje tussen duim en vinger en het 'flipperen' kan beginnen. Dat is het toompje tussen duim en wijsvinger snel heen en weer 'masseren'. In no-time dient dan het zaad zich aan. Het is de kunst om zo lang mogelijk in die geile roes te blijven zitten, van nèt niet klaarkomen......!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Masto bedankt voor je inspirerende foto van de "Masto methode" in actie. Door jou pas ik die inmiddels al een aantal jaren toe. Omdat ik een snelle klaarkomer ben is dit een hele goede methode om het wat langer vol te houden. Ik kan het iedere jongen en man aanbevelen.
    Groetjes van super masturbeerder Pinkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk dat ook bij neuken met een vrouw, mijn toompje 50 procent van de "orgasme prikkels" geeft.

    Bij masturberen wrijf ik zacht over toompje + pis gaatje !

    BeantwoordenVerwijderen