dinsdag 21 mei 2019

Slide-show en zelfbevrediging......


"Hallo Masto, Als beloofd mijn filmpje! Helaas zo hier en daar niet helemaal scherp, maar ik hoop genoeg om van te genieten! Groeten, Harry."

Een paar regels tekst en een filmpje van 700Mb! Die kreeg Masto van Harry toegezonden. Een filmpje met 4 minuten intens genot en een orgasme die op 3 minuut en 27 seconden begint en een halve minuut aanhoudt! Bijna 73 jaar is Harry en Masto neemt zijn petje er voor af!
Super geil om het sperma te zien groeien op Harry's buik. Ook opwindend om te zien is hoe Harry zijn fraaie dikke penis, met dito eikel en ruime voorhuid, bewerkt naar een heerlijke lange lozing toe met prachtig romig sperma!

Noot: Het originele filmpje moest Masto helaas, wegens ruimtegebrek, comprimeren naar wat het nu is. Helaas boet dat veel aan scherpte in maar het wezenlijke genot spat er gelukkig nog steeds vanaf!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt Harry voor je super geile filmpje van die prachtige lul van je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een golf van sperma! Heerlijk om op je 73ste nog zo lekker lang geil te kunnen zijn en dan nog zoveel op je eigen buik kunnen spuiten. Lekker zo'n ring om je lul; wordt ie lekker hard van denk ik. Als ik jou zo bezig zou zien op een naaktstrand, zou ik zó mee doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen