woensdag 3 april 2019

Kleine piemel......?

Hierbij nog wat verschillende foto's van een volger van mijn blog. Hij schrijft dat hij een kleine piemel heeft, maar voor Masto is een normaal werkende penis nooit te klein! Geen mens is gelijk en verschil in geilheid zal er altijd blijven. Masto masturbeert al vanaf zijn tiende elke dag! Soms lang maar ook vaak heel kort. Om even dat orgastische gevoel in zijn lijf op te wekken! En het formaat van zijn lul is daaraan ondergeschikt. Zelfs met een slappe lul kan Masto dat heerlijke gevoel opwekken.
De zaadlozing van bovenstaand lekkers liegt er niet om en is twee blogs terug te zien! Kleine piemel......? Grote heerlijke lozing......!

7 opmerkingen:

  1. Klein? Valt mee lijkt me. Maar ja ik val wel als bi-man op kleine pikken... Waarom ? Mooi, beter te pijpen, passen overal in :) !


    Het gaat er om de man die aan die piemel vast zit.
    Hopelijk uitdagend, de geilheid bij me opwekkend !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klein zou ik die ook niet noemen.. Dan heb je die van mij nog niet gezien, da's een clitje...

      Verwijderen
    2. Ik hou van grote pikken, en een mooie eikel....🐐🔥🔥

      Verwijderen
  2. Sorry, maar ik vind dit helemaal geen kleine piemel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik rij graag met mijn clitje tussen mijn dijen, tot mijn melk komt...

    BeantwoordenVerwijderen