dinsdag 21 augustus 2018

Favoriete dildo......

"Hoi Masto, Hier weer eens wat foto’s van mezelf met een middagje spelen met mijn favoriete dildo..."

Weer veel dank S. voor jouw mail en foto's. Je hebt heerlijk snoepgoed om te laten zien! Dit zou je best vaker mogen doen. Intieme vrouwelijke plekjes zijn jammer genoeg zeer schaars op Masto's blog. Je zult met jouw foto's weer vele volgers een heerlijk geil en warm gevoel geven. Masto in ieder geval wel! Zien masturberen doet masturberen......!

5 opmerkingen:

  1. Mis het hete weer een beetje. Trok 's morgens om 6 uur een keer in de tuin af ! Maar mis vaak een ruige kut om me in leeg te spuiten. Dus deze kut maakt me bere-geil..... heerlijk en bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kutje ken ik... daar mag ik af en toe, naast mijn en haar relatie, gebruik van maken... een heerlijk sletterig dier... als spermageile man geniet ik nog regelmatig van de foto's die ik van haar volgespoten kutje heb, zowel door haar mannetje als door mijzelf... :-)
      Als S het goed vindt dan deel ik ze graag met jullie...
      Groet, J.

      Verwijderen
  2. Lieve S, je kutje is heerlijk om te zien....zo open en nat....daar heb ik een tongetje voor...;-) !!
    En van je prachtige harde borsten word ik super geil...daar zou ik graag even met m'n lul aan voelen....even overheen spuiten!Heerlijk, bedankt voor posten bij Masto! Giele groet, Dingeling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker kutje zeg, dat vreaagt gewoon om een zaadlozing! Hmmmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen