dinsdag 19 juni 2018

Dingeling's slappe ding......

"Beste Masto, Op je blog las ik dat het rustig was in je winkeltje, daarom kom ik maar even aankloppen. Zoals altijd vermaak ik mij prima met allerhande spelletjes met mijn speelkameraadje en daar maak ik graag foto's van met in het achterhoofd die eens aan jou te sturen. Ik stuur je een paar mails, eerst van een slappe dingeling.... dat zijn de foto's die ik maakte op het einde van mijn gepruts met allerlei ijzeren ringetjes, klemmetjes, stangetjes, elastiekjes en niet in de laatste plaats gewichten.... heerlijk! Mijn dingeling was toen ernstig uitgeput... dat kun je goed zien. 

De foto's die daarna komen zijn met de attributen er aan hangend en een enkele van mijn vriendje die staat voor de foto....;-) Je mag ze zonder voorbehoud allemaal plaatsen als je dat wilt!
Hartelijke groet, Dingeling"


Dank voor je mail en foto's. Masto zal ze uiteindelijk allemaal plaatsen.
Het is gelukkig nog wel heel erg druk met bezoekers op Masto's blog. Per dag minimaal zo'n 100 met soms uitschieters naar de 400.
Maar met het posten van leuke opwindende en intieme mailtjes met foto's en of filmpjes door mijn volgers is het jammer genoeg heel erg rustig. Jammer, want Masto vind het altijd heel erg opwindend, lees geil, om te zien of te lezen hoe een ander zijn of haar seksuele behoeftes bevredigd.
Op welke manier een vrouw haar vagina verwend om tot een bevredigend resultaat te komen. Op welke manier een man zijn continue zaadaanmaak op een voor hem zo aangenaam mogelijke manier naar buiten haalt. Dat zijn dingen die Masto zeer interesseren want Masto is een gevoelsmens.
Masto kan zó in een bevrediging van een ander opgaan dat zijn voorvocht rijkelijk begint te vloeien.
Als hij zou willen en het getoonde is niet gespeeld (door een vrouw), hij handsfree klaar zou kunnen komen.
Ook is het voor Masto zeer opwindend om te zien hoe de erogene zone bij een ander er uitziet. Net als bij gezichten ziet niet één vagina of penis het er zelfde uit. En dan nog al die tussenvormen van geslachten, fijn om te zien en te weten dat die er ook zijn en te weten hoe zij zich bevredigen!
Masto hoopt dan ook dat de ogenschijnlijk terugkerende preutsheid niet verder zal doorzetten en dat hij nog steeds 'open en bloot' over onze seksuele geneugten kan discussiëren met zijn inspirerende volgers!
Fijn Dingeling, dat jij je door preutsheid niet hebt laat 'afschrikken' en wij mogen zien hoe jij je bevrediging extra stimuleert.

Ik hoop dan ook dat meer vrouwen en mannen zich een beetje bloot durven te geven op mijn blog. Bij Masto staat privacy op de allereerste plaats, dus daarvoor hoeft men het niet te laten. Mail gerust eens een keer masto6tig@gmail.com

Opwindende groet van Masto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten