woensdag 5 april 2017

Penis in ruste......

Veel mannen zullen er bijzitten zoals op de bovenste foto van Masto. Doorgaans hun lekkers verborgen in de (onder)broek en soms lekker open en bloot in het zonnetje. Masto vindt kleren maar niets en zit dan ook vaak bloot thuis, mits de temperatuur het toelaat.Want bloot moet wel behaaglijk en het liefst erotiserend zijn.
Als je wat ouder wordt loopt langzaam de geile spontane prikkel terug. Dat komt door vermindering van bepaalde stoffen in het lichaam, maar ook omdat het boek al tig maal is uitgelezen. Daarom wordt Masto niet vlug spontaan geil (uitzonderingen daargelaten) maar máákt Masto zichzelf geil. Dit doet hij door middel van masturbatie en gelijktijdig kijken en lezen van wat zijn volger hem allemaal toegestuurd hebben voor zijn blog.
Bovenstaande foto's heb ik net, voorafgaande aan het bijwerken van dit blog, gemaakt. Ik was toen nog niet geil en alles was nog in ruste zo als is te zien. Maar inmiddels zit ik, tussen het typen door, te masturberen en bekruipt mij weer dat heerlijke klaarkom gevoel in mijn onderlijf. Waardoor ook mijn voorvocht los komt en mijn balzak strak begint te worden. Dit is het moment dat Masto in een heerlijke geile roes komt te zitten en er zo lang mogelijk van wil genieten ........
Doe lekker mee en geniet ook met volle teugen van jezelf.......! Zowel man als vrouw.......!

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Masto !

    Ben nu 68 jaar en nog steeds dol op geilen. Maar ik ervaar dat mijn hitsigheid heftiger -kan- zijn, als ik mijn lul een poosje rust gun, zoals ook die mooie pik van Masto doet.

    Na bv 2 dagen rust is mijn lul zo gevoelig dat elke aanraking en golf(je) van opwinding geeft, wat vaak de aanleiding wordt van een heerlijke uurtje masturberen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bijna dagelijks hou ik mij ook bezig met geilen. Telkens even edgen en zo lange tijd in een geil roes blijven hangen. Dan een halve dag later een heerlijke ontlading. Ga zo door Dutchy!

      Verwijderen
  2. Dank voor jouw opmerking Dutchy!
    Hoe meer zielen hoe meer masturbatieplezier!
    Masto rukt net zolang door tot zijn zaad op is.
    Zijn er nog volgers die ervaring hebben met geilheid en spermaproductie die veel ouder zijn dan ons?
    Volgens Masto zit er geen leeftijdsgrens aan geil zijn, masturberen en spuiten......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Masto,
      ben nu 77 en totaal impotent (nou ja, bijna), maar masturbeer nog als een gek, ook al is mijn pik totaal slap. Voordeel: ik kan zo hard en lang rukken als ik wil. Ook ben ik niet meer zo vaak uit de roulatie door het klaarkomen; het herstel duurde altijd een paar dagen. Tot vorig jaar kwam ik elke 2 maanden klaar, maar na november hield het op; mijn laatste orgasme was in april. En ik voel me er heerlijk bij. Misschien verklaart mijn impotentie ook dat ik zo graag een slappe pik zie, als die goed gefotografeerd is.
      Ik schrijf je graag nog meer, maar dat kan nu niet. Geile groeten.

      Verwijderen