dinsdag 11 oktober 2016

Smegma kweken......

Het is al weer meer dan vier en een half jaar geleden dat Masto heeft geprobeerd om smegma te kweken. Zie http://masto60.blogspot.nl/2012/02/smegma-en-rvs-eikelring.html. Smegma is een gruwel voor velen maar voor de liefheb(ber)(ster) een lustopwekkende belevenis. Vooral de geur doen velen sidderen van genot. Afgelopen donderdag 6 oktober vond ik de RVS-ring terug en heb hem gelijk over mijn eikel geschoven en m'n voorhuid er zo ver mogelijk overheen getrokken.
Het is nu 12 oktober en wil dit volhouden tot a.s. zaterdag. Dan heb ik 9 dagen kweek er opzitten. Zal dan mijn eikel met ring ontbloten en zien of de smegma-kweek gelukt is. Heb er een hard hoofd in, want in 2012 was het minimaal. Misschien komt dat ook omdat Masto elke dag wel even masturbeert. Wat dus moeilijker gaat met een ring achter de eikel onder de gesloten voorhuid. Hoop dat ik het vol kan houden tot zaterdag. De tijd zal het leren en blijf Masto volgen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten