dinsdag 9 augustus 2016

Twee metalen stretchers......

"Hallo Masto, Met het stretchen gaat het goed. Ik zit, zo als je op de foto kunt zien, op 4 cm. Het is heerlijk om die stretchers te dragen en de ballen tegen je dijen te voelen klotsen. Ik draag ze de hele dag soms ook 's nachts. Ik ben zo blij dat ik op je blog ben terecht gekomen. De groetjes van Stretcher."

Een fantastisch mooi resultaat van Stretcher! Hoop dat je het volhouden kunt, want stretchresultaat bereik je niet in een paar uurtjes. Dat het voor een man een heerlijk gevoel geeft tussen de benen heeft Masto al vele malen gehoord op zijn blog! Maar ook zelf ondervonden bij mijn eigen ring- en harpsluiting-sessies. Eveneens versterk je hiermee het gevoel van mannelijkheid met een extra verzwaarde balzak!
Tevens is Masto óók heel blij dat je op mijn blog bent terechtgekomen en dat je je intimiteiten met mij/ons wilt delen. Dat zouden veel meer mannen en natuurlijk vrouwen moeten doen.......!

1 opmerking: