dinsdag 5 juli 2016

Balzakstretchen met draad......

"Ik ben door je blog op het idee gekomen om ook mijn zak te gaan stretchen. Ik ben van bouwjaar 1940 maar nog zo geil als een knul van 18. Ik heb vandaag een balzak stretcher besteld. Ik doe het nu nog met harpsluitingen. Ben pas een week bezig. Als het goed is stuur ik zo nu en dan wat foto's om mijn vorderingen te laten zien. Groeten, Stretcher."

Deze mail met bijgaande foto kreeg Masto van Stretcher. Zo zie je maar weer dat 'spelen en experimenteren' met jezelf van alle leeftijden is! Lekker die geile roes door je lichaam laten vloeien, want we hebben deze heerlijke gevoelen niet voor niets gekregen. Opwindend dat Stretcher het met ons wil delen. Nu maar hopen dat zijn bestelde balzakstretcher er snel zal zijn en we weer mogen meegenieten!

Ook zo geil? Stuur Masto eens een mailtje (masto6tig@gmail.com) met een foto of filmpje van jouw lekkers. Te kleine piemel of raar kutje? Die bestaan niet voor Masto. Ieder genotsplekje is het waard om gezien en vooral gebruikt te worden. Je doet Masto en zijn volgers er een groot geilplezier mee.......!

5 opmerkingen:

  1. sedert gisteren nazien van de blog , ook weer begonnen met masturberen en vooral penis en ballen afgebonden en echt voelde heerlijk aan. nu met gewicht van twee kilo en eerlijk nog nooit zo geil geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik word er ook zo geil van dus we gaan lekker door met stretchen. Misschien komen onze ballen nog eens tussen de knieën.

      Verwijderen
    2. Hi stretcher, mooie foto’s. Kan je ook vertellen hoe lang het duurt voordat je resultaat ziet?

      Verwijderen