dinsdag 31 mei 2016

Vrouwelijke genotsplek.....


Dit kleine intieme filmpje kreeg ik van J. toegezonden. Klein maar groots in het opwekken van heerlijke geile gevoelens bij Masto die heel graag mag toekijken!
Op Masto's blog komen deze intieme opnames van vrouwelijke genotsplekjes helaas te weinig voor en daarom ben ik enorm blij dat J. mij onder andere dit mailde:

Hallo Masto,  hierbij een filmpje van een vriendin van me waarmee ik met enige regelmaat gedachten en foto/videomateriaal uitwissel. Toen ik aangaf dat ik me wel eens op deze site aan het WWW blootgaf, (en hoe, super!, Masto) gaf ze aan het een lekker idee te vinden om ook zichzelf hier te delen. Groet, J.

Dit is ontegenzeggelijk waar, want het is heerlijk om te doen maar ook om te zien hoe anderen 'het' doen. Het lijkt zo'n eenvoudig filmpje, maar bij Masto wekt het een stroom aan geile gevoelens op in zijn onderlijf!
In haar episch centrum van genot kan Masto al masturberend wegdromen en hij ruikt dan in gedachten de geur en proeft de smaak van deze intieme vrouwelijkheid......!

1 opmerking:

  1. Hoi J,
    wat een geil filmpje! Neem maar meer op en ook wanneer het kutje bijna klaarkomt. Lekker close-up filmen van de samentrekkingen. Dáár worden wij geil van.

    BeantwoordenVerwijderen