dinsdag 1 maart 2016

Marineren......

Zo nu en dan houdt Masto van opwindend koken. Zoals hier eerder al eens beschreven in een van mijn vorige blogs. Er zal veel herkenning zijn bij een groot deel van mijn volgers, maar om er zo openlijk over te praten en naar te handelen is er vaak de begrijpelijke gêne.
Masto heeft er geen enkele moeite mee. Wil je het ook proberen? Zorg er dan wel voor dat jouw plas zo helder mogelijk is. Plas eventueel eerst vooraf en drink dan eerst een paar stevige glazen lauwwarm water. Is de plas heel helder dan kun je het meenemen in het kookwater. Mocht het niet lukken of heb je geen tijd om heldere plas te produceren, marineer dan de aardappels er in en spoel ze na een poosje weer af voor het koken. Je kunt, als de stamppot klaar is, altijd nog een beetje "kookvocht" van jezelf naar smaak toevoegen.
Ook sperma laat zich voor dit doel goed gebruiken, alleen kost het misschien wat meer moeite om het te halen. Je proeft er niets van terug, maar de opwinding is grandioos bij het opdienen en eten van de stamppot met jouw persoonlijke touch.......!

1 opmerking:

  1. Altijd rond 6.30 geil wakker. Plassen en twee glazen water drinken. Weer in bed en om 7.15 er uit (mijn slaap nog diep) om koffie te zetten.
    Doe verse plas in beker, proef even er van. Dan koffie in filterzakje en half theekopje van mijn nog warme pis er overheen. Paar minuten in laten werken en dan de koffiezetter aan. Klaar dan naar boven. Vrouw wakker maken, en samen koffie drinken. “Schatje lekker he die koffie?” “Heerlijk Hans”. Dat antwoorde maakt me nog geiler.
    Dan liggen we samen nog tot 8.00, soms wat intiem knuffelen en dan er uit. (dit soort koffie maak ik ook als haar leuke gescheiden vriendin komt !)

    BeantwoordenVerwijderen