vrijdag 3 juli 2015

Vagina......

Masto is helemaal uit zijn doen. De schuld ligt bij het warme weer. Daardoor heeft Masto en zijn vriendin geen kleren aan in huis. Dit heeft, ook mede door de temperatuur, gevolgen voor ons libido. Met andere woorden, we zijn geiler dan op dagen dat het minder warm is!
Mijn vriendin wou nooit dat ik haar kutje op foto zette, maar door een teek is me dat toch gelukt. Ze had een teek opgelopen en die zat aan de binnenkant van haar bovenbeen. Masto heeft die weggehaald met een 'tekentang' en vertelde haar dat ik van de plek een foto zou maken om eventueel later te kunnen zien waar de tekenbeet zat. Dat mocht en toen ik zo dicht bij haar intieme en geurende plekje zat kon ik het niet laten haar slip opzij te schuiven en haar grotje wat te openen met mijn vingers! Ze verzette zich niet en gaf zelfs toe..... Hierboven zie je het resultaat van het pretplekje van Masto's vriendin!
Waar dit warme weer al niet toe kan leiden......! Heeft dit warme weer ook gevolgen voor jouw libido? Laat het Masto eens weten: masto6tig@gmail.com

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk grotje!!
    Ik snap nu waarom je na een keer stoten je zaad laat lopen.
    Ik zou haar heerlijk teder beminnen met mijn tong en haar langzaam met veel gevoel neuken

    BeantwoordenVerwijderen