vrijdag 1 augustus 2014

Van 'slap' naar volle erectie......

Masto heeft J. gevraagd om eens een paar foto's, van slap naar volle erectie, van zijn prachtig penis te maken. Het zijn geen foto's geworden maar een geil filmpje waar dit prachtig op te zien is. J. schreef me:
‘Hallo Masto, Hierbij een antwoord op je verzoek... Het valt me niet eenvoudig je foto's van een niet erecte penis te sturen... Ik heb binnen no-time een erectie!... Ik hoop dat je ervan geniet! Groet, J.’
Dat doe ik zeker J.! En omdat ik het filmpje van jou op mijn blog mag plaatsen weet ik zeker dat er heel veel liefhebbers naar kijken.Want jouw penis met 'aanhang' mag er zijn en geven velen een hoop masturbatieplezier! Dank voor jouw heerlijke bijdrage......

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook altijd snel een knalharde penis. Zou best wel met je willen masturberen.
    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze pik vraagt erom gepijpt te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil ik nog wel een keer zien. Maar dan zonder schaamhaar. Lijkt het nog indrukwekkende dus geiler.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. J, wat een heerlijke pik om te bekijken.
    Zelf heb ik ook altijd moeite om een foto van mijn slappe penis te maken, omdat alleen al de gedachte voldoende is om een erectie te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige dikke lul. Het zou nog veel geiler zij als je je schaamhaar eens helemaal afscheert. Ook voor jezelf is het dan veel gevoeliger en lekkerder als je je zelf aftrekt en dan met de andere hand jezelf onder de ballen streelt. Jou gladde lul en zak zouden dan om te likken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen