woensdag 9 januari 2013

Een lolly om af te likken......

Hier zie je de "heerlijke lolly van Kees, om je vingers bij af te likken". De geilheid spat er letterlijk en figuurlijk vanaf! Veel mannen, maar ook vrouwen, kunnen enorm genieten van het vrijkomende voorvocht. Het geeft een ziltige, zeer milde "oester"smaak in je mond. Het vrijkomen en de hoeveelheid van voorvocht is bij iedere man verschillend. Meestal wordt voorvocht als positief ervaren. Maar bij sommige mannen is de productie hiervan zo sterk dat bij de geringste opwinding het vocht (te) rijkelijk vloeit......

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel erg lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht 'paal' heeft die Kees! Daar zou ik best een 'spuit' filmpje van willen zien!
    Masto, nog bedankt voor je unieke en supergeile blog! Volgens mij enig in z'n soort! Ik kan er niet naar kijken zonder dat ik een natte plek in m'n onderbroek krijg!
    Nog(kan nog wel) veel gezondheid en geilheid voor het nieuwe jaar toegewenst!
    Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. é bom saborear esse liquido lubrificante que produzimos, antes da ejaculação.Eu goste dele assim como também já tenho lambido meu próprio esperma que gosto em especial quando como doces é mais saboroso...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, ik ken geen Portugees, maar zal even kijken wat Google er van maakt: "dit is goed smakende vloeistof smeermiddel geproduceerd vóór ejaculatie. Ik vind hem zo goed als ik heb likte mijn eigen sperma om vooral smaken zoals snoep als het lekkerder ..." Tja een beetje kromme vertaling, maar we begrijpen je goed!
      Muito saborosa!

      Verwijderen
  4. ik persoonlijk vind het overheerlijk smaken.
    zelf doe ik ook aan edgen, kan heerlijk uren achtereen in een zwart katoenen oversites dames gymbroekje uit de 60' jaren bezig zijn.
    deze zachte gymbroekjes glijden overheerlijk langs de eikel,
    komt er ook veel voorvocht vrij wat ik heerlijk opsmul, want het is beslist niet vies.
    het gevoel van edgen is overheerlijk, en na een paar uur na 4 a 5 dagen ja dan spuit ik toch wel veel sperma op het zwarte gymbroekje. mooi gezicht trouwens die mooie witte sperma vlokken op het zacht katoenen gymbroekje

    BeantwoordenVerwijderen