woensdag 25 mei 2011

Zonder handen...... Free hands.....

Boven ziet u een collage van het onderstaande filmpje die mij is toegezonden door Bruce Ford. Het is een ingekort filmpje die in 9 minuten en 54 seconden laat zien hoe Bruce door pure concentratie en door knijpbewegingen met zijn penis (aantrekken en weer ontspannen, dus net doen of je klaarkomt) eerst zijn voorvocht loost en dan zijn sperma en vervolgens nog eens zijn "na"vocht!
Ik heb Bruce gevraag om nog wat commentaar. Ik ben benieuwd of hij dat wil doen!

5 opmerkingen:

  1. Ow mijn god wat een geil filmpje. Juist de traagheid maakt het zo aantrekkelijk. Als dan uiteindelijk die dikke witte pluimen eruit komen ploepen... ik heb dan zoveel zin om even mee te helpen, te zorgen dat het allemaal wat sneller gaat. Een lekker beeld voor tijdens het vingeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor jouw reactie Leonie! Niet iedere man zal het lukken om met deze geile techniek van Bruce uiteindelijk het sperma te halen uit de zaadblaasjes. Het vergt veel concentratie en kan heel vermoeiend zijn. Tevens moet je er voor zorgen dat je beregeil bent en een behoorlijke zaadvoorraad hebt opgebouwd!
    Als je het geil vindt en durft mag je mij wel eens een foto sturen van jouw vingerwerk!
    masto6tig@gmail.com
    Je doet er mij een groot en geil plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel eens geprobeerd om foto's te maken van mijn handwerkjes, maar het resultaat was kwalitatief steeds bedroevend teleurstellend. Dat ligt niet aan mijn vingervaardigheden hoor, daar is niks mis mee. 't Is het fototoestel dat niet doet wat ik wil.
    Misschien in de toekomst een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Leonie, Het gaat mij niet altijd om kwalitatief hoogstaande handwerkjes. Het gaat mij om het gevoel, het genotsgevoel! En om tegenwoordig een foto te maken hoef je niet voor gestudeerd te hebben. Al is het maar een wazige blik op jouw genotsplekje. En als ik weet dat jij die van jezelf gemaakt hebt kan ik mij al heel erg en genotvol vermaken!!
    Echt waar, dus ik hoop dat je het een keer aandurft!......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geil filmpje!
    Inderdaad heerlijk om op klaar te komen
    dat stromende voorgeil
    en later dat lekkere zaad dat er mooi uitvloeit
    Die steeds roder wordende kop
    Zalig gewoon!
    Mag er als vrouw uren naar kijken
    Krijg er nooit genoeg van!

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen