zaterdag 11 september 2010

De ZAADPANNENKOEK deel 3 .....

Hier zie je het eindresultaat van maanden spermasparen! En je wilt het niet weten maar dit smaakt naar meer! Je kunt je haast niet voorstellen maar deze naturel-pannenkoek smaakt fan-tas-tisch!
De smaak is niet te ondescheiden van een "normale" pannenkoek. Het beslag had iets dunner gekunt maar voor dit stevig eindresultaat was alles bovenverwachting super.
De ingrediënten bestonden alleen maar uit pannenkoekmix, 100 ml ontdooid sperma van mijzelf (in plaats van een ei) en een glaasje edge-urine (inplaats van melk). Met edge-urine bedoel ik de plas die ik had na een uurtje edgen. Het teveel geproduceerde zaad loopt dan in de blaas en vermengt zich met de urine. Bij het uitplassen van deze heldere urine zit dan het zaad en is prachtig geschikt om als melk te dienen.
Alles ging dus bovenverwachting, de smaak was heerlijk en het maakte me nog lekker geil ook ..........!

5 opmerkingen:

  1. Had er ook een willen van proeven, spijtig heb je mij geen stuk bewaart. Volgende keer denk je aan mij ??

    Jack

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaan we samen sparen! Voor de grootste zaadpannenkoek ooit gemaakt. Komen we vast in het Guinness book of records! En daarna gaan we heerlijk smullen.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Masto, wat een geweldige oplossing voor het hergebruik van ingevroren zaad !!!
    Ik denk dat je behoorlijk stijf zal geweest zijn terwijl je het beslag aan 't maken was, en je zal zeker twee handen nodig gehad hebben: een om het om te roeren en een om je terwijl te masturberen.
    Ik heb ooit eens een glas ontvroren zaad met de mixer opgeklopt to schuim.
    Je pannekoekenbak geeft me inspiratie. Ik wil eens trachten van het opgeklopt zaadschuim "meringues" te bakken.
    Ik laat je het resultaat weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het kon kwam ik een keer bij je eten! Het lijkt me erg lekker en reuze geil om van jouw zaad gemaakte schuimpjes te eten! En dan als toetje na mijn pannenkoek! Of andersom..... Mmmmm......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eet smakelijk!
    Kan ik aanschuiven?

    erotisch smullen
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen